giovedì 24 maggio 2007

Another little one for evening.

Lo sapete che adore le borsettine, questa è davvero piccola però, l'ho realizzato su lino Autumn gold di Lake Side, era un avanzo della calza che ho publicato qualche tempo fa. Ho scelto questo disegno di Carriagehouse perchè era nero, mi piace usare il nero, alla fine il risultato è sempre elegante. Non so se e quando la indosserò, per ora è appesa ad una chiave di un vecchio armadio.



You already know that I love bags, this 's a very little one. I used Autumn gold linen from Lake Side and I got this nice Carriagehouse design because is in black. I like to stitch with this color, I think that at the end it's so elegant. I don't know if I'll use this bag, it's really too small for wearing it, it's hanging in a very old wardrobe for now.

8 commenti:

KarenV ha detto...

A very classy design indeed! It's a shame to hide it away in a wardrobe - perhaps you could hang it on a doorknob or a pegrail?

lena-lou ha detto...

What a striking little bag it is very elegant.
Have a nice day Niky

Linen Stitcher ha detto...

Your bag collection is growing. This one is quite elegant! The trim along the top edge is a nice detail!

NIKY ha detto...

Yes karen actually it's not hanging inside of the wardrobe but on a key out side the wardrobe.

BeckySC ha detto...

Another beautiful creation :)

Susimac ha detto...

This one is as you say so very elegant I love it!

Tina ha detto...

Che finezza!! Io la metterei!!
Ciaoo!!

Claudiaxstitch ha detto...

Sai che ho una passione per le tue borsine.... Hai ragione, l'eleganza del nero è indubbia. Mi piace moltissimo anche come hai decorato il tutto, con quel cordoncino sinuoso che è davvero il tocco da vera finisher!!